Příprava dat

Příprava dat (2)

pondělí, 29 leden 2018 22:23

Jak správně připravit data a ušetřit tak čas

Příspěvek zveřejnil
V minulém článku jsem narazil na problém, že agentury často musí data připravit znovu a tím zakázku prodloužit a celkově tak i prodražovat celou zakázku. Na argumentování, že to jinak prostě nejde, jsem se musel proti tomu ohradit. A to jen v případě, že opravdu nešlo o přípravu něčeho speciálního jako obalů či speciálních tisků, kdy bylo např. potřeba separovat pláty, připravit ořez či speciální parciální lak a tak dále. Ale bavíme se tu o čtyřbarevném tisku např. pro billboard. Předem si motiv promyslím, pokud je potřeba, tak si jej načrtnu na papír, ale vesměs pak již vše probíhá elektronicky. Základ je vědět, jaké prvky v návrhu použijeme.

Jak postupovat?
neděle, 28 leden 2018 12:15

Jak ušetřit klientovi více jak 60% nákladů

Příspěvek zveřejnil
Často při svém jednání s potencionálními klienty narážím na otázku v čem je vlastně rozdíl mezi agenturou a námi nabízeném řešení. Tak mě napadlo se na toto téma trošku podívat.

V této branži se pohybuji více jak 18 let, kdy jsem začínal jako obyčejný grafik "fotošopák". Dál jsem pracoval jako kreativec v agentuře až v neposlední chvíli jsem stál na opačné straně barikády v roli klienta pro velké firmy jako Crocodille, kde jsem řídil marketing. Jako kreativec v agentuře nad sebou máte řadu lidí, kteří zajišťují, aby zakázka dopadla jak má a klient byl spokojen.

V agentuře se na jedné zakázce tedy podílí mnoho profesí a to vše klient musí zaplatit a samozřejmě se na tom odráží i cena za poskytnuté služby.

logo
© 2017 Daniel Hauser. All rights reserved

Hledat